אל הלא-נודע: קול קורא לסיפורים


פורסם ביום יום שלישי, 02 במרץ 2021, בשעה 22:14
שייך למדור אל הלא נודע, מיוחד, סיפורי מקור

מאת

דני סנדרסון

סופרות וסופרים – כתב העת המקוון למדע בדיוני ולפנטזיה "בלי פאניקה" מזמין אתכם להשתתף בפרויקט כתיבה חדש ומרגש: "אל הלא-נודע". בהסכמתו של דני סנדרסון אנו מזמינים אתכם לכתוב לנו סיפורים בהשראת שירים שכתב סנדרסון לאורך השנים. קחו שיר, בית, פזמון או אפילו שורה אחת מתוך המבחר העשיר של שיריו, ושאבו מהם השראה לסיפור באחד הז'אנרים הספקולטיביים: פנטזיה, מדע בדיוני, היסטוריה חלופית, סטימפאנק וכדומה.

שימו לב! על הסיפורים להתייחס לשירים שסנדרסון כתב את מילותיהם לבד ושר אותם לבד או עם אחרים (כולל כוורת, גזוז, דודה ודואטים). סיפורים המבוססים על שירים שכתב עם אחרים, או שרק הלחין, יידחו בלי קשר לאיכותם. אנו ממליצים להתייחס לשירים כמקור השראה, ולא לנסות לשחזר את תוכנם של השירים המקוריים – תנו דרור לדמיונכם! לא יתקבלו סיפורים בהשראת השירים "חללית", "הבית האפור" ו"אמא ודני".

לרשימת השירים של דני סנדרסון בשירונט


אורך: עד 7,000 מילה.

המועד האחרון להגשה: 15 במאי 2021. עקב המצב הביטחוני המועד נדחה בשבוע, ל-22 במאי.

את הסיפורים יש להגיש בקובץ וורד בלבד (קבצי docx, doc או rtf) לכתובת mssrami@gmail.com. במייל אנא הציגו את עצמכם – לא יתקבלו הגשות אנונימיות.

הסיפורים יצטרכו לעמוד בתנאי הקבלה, המבוססים על איכותם ועל טעמו של העורך. לצערנו איננו יכולים לשלם על תכנים, אבל סיפורים שיתקבלו יזכו לעריכה איכותית ולבמה ותיקה ומכובדת.



תגובות

  1. מאת רועי:

    הקישור לשירים לא עובד

  2. מאת רמי שלהבת:

    הקישור תקין אצלי. אם לא עובד, לך לשירונט וחפש שם את דני סנדרסון.

הוספת תגובה