להתראות, קרן אמבר


פורסם ביום יום שני, 04 באוגוסט 2014, בשעה 22:06
שייך למדור מיוחד

מאת

keren Embar

"בלי פאניקה" מתאבל על מותה בטרם עת של קרן אמבר: חובבת מדע בדיוני בכל נפשה, חוקרת אקדמית מבטיחה, אישה נמרצת ופעלתנית ומעל הכל חברה אהובה. היא תחסר לנו מאוד.

קרן הייתה יושבת ראש האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה בשנים 2008-2006 ופעילה בקהילת החובבים בארץ במשך שנים רבות. היא הייתה מרצה מחוננת שהצליחה לרתק אליה את הקהל, לא רק בהרצאות מתוכננות בכנסים אלא גם כשניצלה הפסקה באחד הכנסים כדי לפרט בשילוב יצירתי של הדגמות קוליות חיות את סוגי היללות השונים של חתולים ואת משמעותם. בכל אירוע שבו השתתפה היא הייתה הרוח החיה, דמות מרכזית שכולם רוצים להיות בחברתה.

בשנים האחרונות, כששקעה בלימודי הדוקטורט שלה באקולוגיה ובמחקר המעשי, קרן התרחקה מעט מהפעילות בקהילה ורק הבליחה מפעם לביקור חטוף בכנסים מלימודיה בשדה בוקר או מביתה. בתקופה האחרונה היא שהתה בפינלנד לצורך מחקר, שם נדבקה בנגיף אלים, מצבה הידרדר והיום היא הלכה לעולמה. לבקשתה, גופתה תישרף ואפרה יפוזר ויתמזג בטבע שהיא כל כך אהבה. אנו מוסרים מכאן את תנחומינו לבעלה, רן בראון, במקום שאין בו באמת נחמה. אנחנו איתך, רן, גם אם כרגע רק בלבנו.

קרן, אנחנו אוהבים אותך מכל הלב, וכבר מתגעגעים נורא.

יאררר!


 

על קרן באתר האגודה



תגובות

  1. מאת סתיו:

    בן-אדם אדיר, עצוב נורא…

  2. מאת Diana:

    You left us so soon and sudden, that we had no time to say Goodbye. And all that is left is an empty spot in our heards. Keren We miss you already.

    Diana & Tomer

  3. מאת קרן לנדסמן:

    היא היתה אדם נפלא, יצירתי ואהוב, והיא תחסר מאד. מעטים האנשים שאפשר להגיד את זה עליהם בלב שלם.

  4. מאת הדס כהן:

    אכן קרן את אדם יקר ומיוחד עם לב ענק!

  5. מאת אהרון האופטמן:

    קשה מאוד לעכל. יגון אין קץ. איזה אובדן של אדם נפלא! החיוך השובב והחכם שלה מרחף לי כל הזמן מול העיניים, מהרגע בו הגיעה אלי הידיעה הנוראה. אישיותה המקסימה תחסר לי – ולכולנו – עד מאוד. אשריי שזכיתי להכירה.

הוספת תגובה