פרימת זמן – להרוג מיליון


פורסם ביום יום חמישי, 04 בינואר 2001, בשעה 0:29
שייך למדור סיפורי מקור, פרימת זמן

מאת

האם זה פשע להרוג 10 מיליון אנשים?

אני סוכן שטח ותיק ומנוסה, וכשצריך לבצע את העבודה אני מבצע אותה. אין לי בעיה להוציא להורג את הפושע שאחראי למותם של אלפים למען הונו האישי או לעצור את הפושעת שתסכן מדינה שלמה למען אהבה נשכחת.

אבל במשימה הזאת היתה לי בעיה, לא רק שאצטרך להרוג ולהתעלל בגופתה של נשמה חפה מפשע, אני גם אהיה אחראי באופן עקיף למותם של 10 מליון איש, והעובדה שבכך אציל עוד הרבה יותר לא עושה את המעשה קל יותר.

המלחמה הקרה נמשכת עד היום לבין ארה"ב ואירופה והנאצית, כששתי הצדדים שקולים ושווים אחד כנגד השני.

צוות בקרת הזמן שלנו חקר את העניין והגיע למסקנה שהדבר נובע כתוצאה של פרימת זמן. רק ש שמי שעשה זאת לא השאיר עקבות ברורים. אנחנו יודעים שהעבר שונה אבל לא מצליחים להתמקד בנקודת השינוי. מי שביצע את המעשה ידע מה הוא עושה, והאדווה פרוסה לאורך עשור שלם ושתי יבשות.

לאחר חמישה חודשי מחקר והוצאת משאבים שלא היתה כמותה, הגיעו המדענים שלנו למעשה שיכול להחזיר את הענינים למסלולם, לפי תחזית הצלחה של 74 אחוז. אני לא בטוח שאפילו המתמטיקאים מבינים איך הם הגיעו לתוצאה. המתמטיקה של הזמן זה אף פעם לא נושא פשוט.

אני נבחרתי לבצע את המשימה.

היא היתה אישתו של מהפכן עני בשם יוסף דזוגשווילי. יוסף פירנס את משפחתו בעבודות מזדמנות ובטיפול בחווה המשפחתית. בזמנו הפנוי הוא כתב לעיתון מהפכני בולשביקי קטן תחת שם עט.

יקטרינה היתה אישה מדהימה. היתה ביניהם אהבת אמת. היא חיזקה את אמונתו כשהוא פיקפק. הוא אהב אותה יותר מכל , אם היתה מבקשת ממנו לעזוב את עסקי המחתרת , לא היה מהסס לרגע, אבל כמובן שהיא לעולם לא היתה חולמת לבקש זאת ממנו. היא היתה אמיצה והאמינה שבגלל שהם צודקים הם בלתי מנוצחים.

עמדתי שם בלתי נראה, בחנתי אותם במשך שלושה ימים , עד כדי כך זה היה לי קשה.

ביום השלישי רצחתי אותה והשחתתי את גופתה וגרמתי לזה להיראות כאילו נאמני הצאר עשו זאת.

היסטוריה מלמדת שמאותו היום , שום דבר לא היה יותר חשוב ליוסף מחוץ לעבודתו. עד מהרה הוא נאסר ונשלח לסיביר, משם נמלט חזר למאבק והצטרף ללנין, אשר לא ראה את יוסף דזוגשווילי האינטלקטואל שמאוהב במילים וברעיונות אלא את יוסף סטלין – אדם של מעשים שרצה להילחם ולהרוג.

סטלין טיפס במדרגות השלטון והכח , כשהוא משאיר אחריו שובל גוויות והררי שלדים, הוא היה אחד מהעריצים הגרועים בהיסטוריה ואולי העריץ הגרוע של המאה העשרים.

… וכשהגיע העריץ היחיד שהיה גרוע יותר ממנו , הוא היה שם.

והכל בגלל אישה אחת מתה. אשה שלא פגעה באדם מימיה. אישה שאני הרגתי וכרתתי את אבריה.


פרויקט "פרימת זמן"



תגובות

הוספת תגובה