פרימת זמן – מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה רוצה להיות


פורסם ביום יום שישי, 05 בינואר 2001, בשעה 14:30
שייך למדור סיפורי מקור, פרימת זמן

מאת

שלום המורה נחמה,

כמו שביקשת אני כותבת חיבור על מה אני רוצה לעשות כשאני אהיה גדולה.

לפני שהתחלנו ללמוד בכתה ב' זאת אומרת לפני שלושה שבועות נגמרה הקייטנה שלנו. האייתי בקייטנה ולקחו אותנו ללונה גל ולאילת ולמכון ויצמן איפוא שמלמדים אסטרונאוטים ועשו לנו ביקור בבית ספר למתקני זמן כי אבי, החבר של המדריכה, אבא שלו הוא הנהל את המכון.

מגן וחמוד כל הזמן משכו בצמות שלי וצחקו לי על הגשר אפילו שהוא עלה המון כסף וככה אבא כל הזמן אומר וגם שהוא לא רוטשילד ולא עובד בתעשיות חלל, רק בהייטק. אז ברחתי והתחבאתי בפנים ואז השומר צעק עלי וראיתי שאני עומדת אחרי הפסל של ירון פלג משיש איפוא שבתוך השרשראת. ואז אני בכיתי והשומר ריחם עלי ונתן לי סוכריה בטעם תות אגס ושאל אותי על הפסל. אז אמרתי לו שאני לא יודעת והוא סיפר לי על הירון פלג ואיך שמו לו את הפסל על הדבר הכי ידוע שהוא עשה, ושפעם, לפני מאה שנה אולי, הוא הלך לדירה בתל אביב שהיתה אז עיר קטנה כמו בסיפורים ולא כמו היום והיה שם איש שקוראים לו אמיר או משהו עם מקדאח, שלא ממש הבנתי מה זה אבל זה כמו לייזר רק פרימיתיוי. והא החליף את המקדאח במקדאח שעשו לו במכון וייצמן ובמעבדה של הבית ספר, וכשהאמיר הזה קדח בכדור (שזה גם כמו לייזר אבל עף ) המקדאח הזה נשבר ופגע לו בעין. ואז הוא נהייה עיור בעין ואח שלו יגאל הלך אליו במקום לככר מלכי ישראל כמו שהוא רצה וסעד אותו בחליו. ואז רבין היה ראש ממשלה ועשינו שלום עם התושבים המשותפים, שככה אומרים תמיד אבל אז קראו להם ערבים כמו בקללה ערבי נצי שחמוד כל הזמן אומר למגן, ושאת אומרת שאסור. ונתנו להם את עזה וכל מיני מקומות ואז מצאו נפט בעזה ואשקלון שעוד לא היו שכונות בתל אביב והיו ההמצאות של המחשבים וכל זה ואז הפכנו למעצמת הייטק כמו שאבא שלי אומר שהוא צורון כחול. ואז הכל נהיה כמו שהוא היום והמלך של התושבים המשותפים היה זקן וגם רבין, שלומדים אותם במקראה של כתה א' בשנה שעברה, והם היו ביחד וכמו שכתוב במקראה רבין היה ראש ממשלה שמונה שנים ועשה שלום ואמר "עד היום היו שני עמים באותה מדינה. מהיום נהיה מדינה אחת לשני עמים", וזה כל ילד בכתה ידע בעל פה אחרת לא עולים כיתה.

אז אחרי שראיתי את הפסל שיש של הירון פלג שהיה נורא גדול רציתי להיות פורמת זמן שאני אהיה גדולה. רק התאומות אבתסאם ואג'תהאד אמרו שהם רוצות להיות כמו יחא עיש ומהנדסות ופעם יהיו פורמי זמן מהמחתרת של המשותפים אבל הם דתיות וקיצוניות מדרום עזה אז אף אחד לא שם לב.


פרויקט "פרימת זמן"



תגובות

הוספת תגובה