
אז מה חדש?
ל"בלי פאניקה" יש מסורת: לפעמים, כשנחה עלינו הרוח, אנחנו לא מחכים שהסיפורים יתעופפו לעברנו, אלא פונים ביוזמתנו לסופרות ולסופרים, מפתים אותם ברעיון עסיסי… ומחכים. מה למשל? כל מיני: סיפורים על גלגל המזלות? היו, בטח שהיו. סיפורים בהשראת שירי דני סנדרסון? בטח! חזרה עשרים שנה אחורה או הרחק לאספמיה? גם וגם. אז עכשיו אנחנו מבקשים ניסים. ואפילו יש קול קורא.

סיפורים ומאמרים אחרונים
-
השתקפות
אני מת. כלומר הוא מת. אבל הוא זה אני. או שאני זה הוא. אנחנו אותו דבר, שני צדדים של מטבע, איך זה הגיוני?
-
ניסים אמיתיים: קול קורא לסיפורים
מה אם ניסים היו קיימים באמת? מה אם יכולנו לרתום אותם לצרכינו? אולי אפילו לתעש אותם? להפוך את הפלא לטכנולוגיה?
מומלץ בשבילך
-
אחרי השקיעה בלאגאש
מאת: רמי שלהבתעל מדע, דת והאמת שביניהם, בסיפורו הקלאסי של אייזק אסימוב: שקיעה



