קול קורא לסיפורים: שמיים וארץ


פורסם ביום יום ראשון, 21 בספטמבר 2008, בשעה 12:34
שייך למדור כללי, סיפורי מקור, שמיים וארץ

מאת

בלי פאניקה ואתר האגודה הישראלית למדע בדיוני ולפנטסיה שמחים להודיע על פרויקט סיפורים משותף: שמיים וארץ.

מאז ומתמיד נשא האדם את פניו למחוזות חדשים. ימים לא נודעים, יבשות לא ממופות, איים שרגל אדם לא דרכה בהם, נאות מדבר אבודים, עולמות אחרים. כל אלה צפנו רבות מהשאלות הגדולות ביותר של הקיום האנושי: מאין באנו, לאן אנו הולכים, מהם הכוחות המפעילים אותנו ועוד.

מאות שנים ניסה האדם לכבוש את המסתורין שמעל לאופק ומעבר לו. אחדים ניסו את כוחם בחיפוש ממשי אחרי מחוזות חדשים להלך בהם. אחרים תיירו בכוח דמיונם בכל אותן ארצות לא נודעות. כך גם המדע הבדיוני. רבות מעלילותיו נשאו את עיניהן אל השמיים ושלחו את הגיבורים לשייט במערכת השמש, בגלקסיות רחוקות, ובכוכבי לכת אחרים. אחרים בחרו לחפש את התשובות לשאלות דווקא בכדור הארץ, במעמקי הים ומתחת להרים. עלילותיהם לא הרחיקו לכת במרחב, אלא חקרו לאן תוביל אותנו דרכנו כאן, בכדור הארץ.
כעת אנו מזמינים אתכם לתרום סיפורים על השמיים ועל הארץ. הפרויקט יתנהל במקביל בשני כתבי העת. אנו מזמינים אתכם לכתוב סיפורים לשתי הזרועות של הפרויקט. בזרוע אחת, "שמיים": סיפורי מדע בדיוני המתרחשים מחוץ לכדור הארץ וליתר כוכבי הלכת – בחלל, בעולמות רחוקים, בספינות הנעות בין הכוכבים וכדומה. בשניה, "ארץ": סיפורי מדע בדיוני המתרחשים ברחבי כדור הארץ, בתוכו ובמרחבים בתוליים שעדיין לא נחקרו, מתחת לפני הקרקע, בתחתיות הים, בשוליים הלא מיושבים של מדבריות החול והקרח וכו'.

את הסיפורים יש להגיש בהתאם לכללי ההגשה הרגילים של כתבי העת. סיפורי "שמיים" יתפרסמו בבלי פאניקה. סיפורי "ארץ" – באתר האגודה.

מועד אחרון להגשה: 1 בינואר 2009.


כללי הגשה: בלי פאניקה

כללי הגשה: אתר האגודה



תגובות

הוספת תגובה